Jak mě hřála Kamínka 2014?

Jako nadpis článku jsem vybral otázku ze závěrečného dotazníku akce Kamínka 2014, kterou Pionýr pořádá pro své vedoucí a na které jsem měl letos tu čest se podílet.

Fotografie0459Před časem mě kamarád Pepík z PS Veteráni, kam chodí naši skřítci do oddílu Skřítků, poprosil, zda bych se letošních Kamínek nechtěl účastnit jako lektor severské chůze a dalších outdoorových aktivit ze Skandinávie. Souhlasil jsem a tak se octl na Kamínkách. A jak mě hřála?

Dobře! Obě moje dílny „Severská chůze a další aktivity ze severu“ se povedly (tedy alespoň si to podle reakcí účastníků myslím), účastníci byli skvělí (patří jim můj DÍK!) a i počasí nám přálo. Celých dvakrát 90 minut jsme strávili venku v terénu nácvikem správné techniky nordic walking a především zkoušením si, jak může být pohyb touto technikou rychlý a efektivní i v náročném terénu. Jako bonus účastníci dostali výtisk časopisu Moderní vyučování, kde letos vychází seriál „Škola v přírodě“ věnovaný využití přírodního prostředí pro výchovu a vzdělávání nejen ve školách, ale i při volnočasových aktivitách.

Mezi dílnami jsem měl dokonce dostatek času zajít se podívat i na to, jak to dělají jiní. Navštívil jsem skvělý workshop na téma „Bushcraft“, který moc hezky připravili a vedli Tom a Tom z bushcraftportal.cz (díky, kluci za nenásilné a pohodové info o tom, co to bushcraft je) a hodně potěšila i dílna Pepíka Ch. z PS Veteráni na téma „Geocaching pro pokročilé – zakládání keší„, plná nápadů a praktických ukázek, z čeho všeho se dá, a jak, vyrobit keš (díky za inspiraci). Inspirující byla i Mindok herna, se které naši skřítci rozhodně neodešli s prázdnou.

Fotografie0455Takže díky za super servis pro nás lektory, za dobrou práci organizátorům a za péči osazenstvu „Kamínkového“ bufetu z PS Veteráni! Pokud bude zájem o severské aktivity, rád příští rok přijedu zase!

Pár fotek (omluvte kvalitu, můj hloupý telefon lépe neumí) najdete v albu na Flickr.

Zanechat Odpověď

