Ringoturnaj Royal Rangers 2014

ringoturnaj-2014Druhý květnový víkend opět proběhla tradičně největší akce Royal Rangers v ČR, Ringoturnaj. Opět po roce jsem měl příležitost se jí zúčastnit jako hlavní rozhodčí. A jak jsem letošní „Ringo“ z této pozice viděl?

Jako dobře zvládnutou, s láskou a péčí organizovanou, akci, bylo pro mě ctí i potěšení být její součástí. Díky, Ježku! Mám čest spoluupracovat se skvělým týmem, jehož výkony jsou rok od roku lepší. Díky tomu může stoupat i sportovní úroveň celé akce a je víc času i na to nejdůležitější, setkávání účastníků s naším Pánem. Moje poděkování patří týmu rozhodčích, kteří odvedli dobrou práci, hráčům za to, že vítězili s pokorou a prohrávali se ctí, a divákům za to, že se nevyskytly ani náznaky nesportovního chování. Děkuji!

Pro přístí rok chystáme některé novinky, které by měly ještě zlepšit sportovní úroveň a průběh Ringoturnaje, pokud byste se chtěli zapojit do diskuze a plánování, rádi vás uvítáme v naší diskuzní skupině Google – Ringoturnaj Royal Rangers.

Pár fotek, co fotil hlavně náš J, je ve Flickr albu

Zanechat Odpověď

