Moje EDC – díl první

WP_20160103_006V roce 2016 bude dobrý čas na to, dodělat některé resty, které jsem nestihl v roce předcházejícím. Na začátku minulého roku jsem sliboval dlouhodobý test hodinek Traser Outdoor Pioneer. Došlo k jednomu testu na horách, pak se ale moje pracovní priority změnily a bylo třeba „makat“ na něčem jiném.

Vánoce minulého roku mi přinesly jeden zajímavý chlapský dárek – nůž Gerber Order Drop Point (díky M!). Napadlo mě tak nechat vás v novém roce nahlédnout do mého EDC, tedy do věcí, které denně nosím a používám.

 

Na první „výlet“ do světa mého EDC vás tedy zvu dnes. Vyrazili jsme s J do lesa, abychom doplnili naše zásoby březové kůry v sadě, kterou s sebou vozíme do přírody a která nám usnadňuje rozdělání ohně. Vyzkoušeli jsme při té příležitosti poprvé výše zmiňovaný nůž a zkusili natočit i krátké video. J si nejdřív vyzkoušel roli kameramana a pak i „zálesáka“.

WP_20151226_005 WP_20151226_006 WP_20160103_001 WP_20160103_007 WP_20160103_008

2 thoughts on “Moje EDC – díl první

Zanechat Odpověď

